Sunday, May 1, 2011

Media massa yang mempengaruhi otak.

Dan dia pun berkata



Andai kau berlari di situ,
anggaplah aku bayangmu...
dan kita akan seiringan.

Tapi andai kau tak mampu gapai awan.....
aku di sini sudi menadah cintamu...

.........................................................................

Lately mood macam jiwang kan.....ni semua pengaruh radio la ni.

Saye dengar Suria Fm. Siapa tahu?? Siapa tak tahu nasib la, pergi cari sendiri frekuensi dia.

Radio ni best gak la malam-malam, sebab ada rancangan apa ntah...'suria cinta' kalau tak silap, tapi lagu-lagu dia, ucapan, sekali dengan suara deejay memang romantik nak mamps.

"sayang...pulanglah...abang rindu padamu...mengapa sayang tinggalkan abang dan anak kita..."

Macam tulah lebih kurang ucapan-ucapan dia. Memang ayat boleh buat karangan. Geli +funny!!! hahahaha.



p/s : "sayang tinggalkan abang sebab sayang dah terpikat dengan jejaka lombok yang kerja kat econsave belakang rumah kita tu....ohhh nanti abang jangan lupa carikan mak baru untuk anak kita ye." LOL



~sehingga ke next entry

No comments: