Friday, April 1, 2011

There are rainbow behind the black cloud

Today is friday, I'm feels blessed, learn a few of lesson from others. Feels appreciated, tears still *flow even if not sad. I'M HAPPY (kan dah cakap saye happy that's why it's in capital)

Kalau orang cakap kau macam-macam...kau patut ambil selipar dan baling tepat ke arah hidung beliau..eh tak tak, kalau orang cakap kau macam-macam, kau diam je, jangan melawan. Habis terbaik kau boleh buat lari laju-laju sambil tutup telinga.

Kalau ada yang cakap kau nak rampas boyfriend dia?? Kau jentik hidung dia laju-laju dan cakap "hellloooo I tak bergaduh sebab lelaki ok....I pun dah ada boyfie sendiri..." cakap je macam tu walaupun boyfie tu kau sendiri tak tahu maksud dia apa sebab kau tak ada pun.

Kalau ada najis kucing dalam tandas pada waktu subuh, busuk tahap YA RABBI, walaupun dah tutup mata tapi still boleh 'pandang' dengan hidung....sila redha, kalau tak nak tolong cuci sebab geli. 

Sesuatu yang terjadi pasti ada hikmah, walaupun buruk di mata orang lain.





p/s : bila korang baca mesti korang akan cakap "wadafak punya entry..merapu.." Jangan jadi jakun, ni adalah luahan hati T____________T




~sehingga ke next entry

No comments: