Friday, February 25, 2011

Today is friday..so let's have some fun



Farid Kamil call saye tadi, ajak lepak-lepak kat Baskin Robin, lepas tu main bowling...lama tak main bowling katanya. Kalau sempat petang dia nak ajak saye pergi muzium negara. Bukan apa, last pergi muzium masa zaman pakai pampers..lama sangat tak jejak sana.

Choiiiyyy..

Berangan~

Ok terima kasih sebab sudi baca mukadimah yang penuh pura-pura kat atas.

.........................................



ni saye curi-curi camwhore dalam clas economy tadi..yeay..tak ada orang yang perasan pun aktiviti saye ni


gigi arnab?? so what?? nak kena gigit ke

Eh orang kat sekeliling saye masih dalam mood hantu kak Limah. Hebat jugak kan dia punya impact sampai orang masih lagi sebut-sebut dialog "cer cite cer cite.." "kite bako, kite bako.." dan ada yang angkat tangan melambai-lambai macam usop penari kebudayaan.

Baguslah..hargai filem melayu. Kalau sayangkan Megan Fox sekalipun apalah salahnya sekali sekala tengok Lisa Surihani kat panggung kan.

Nanti kita tengok impact Hikayat Merong Mahawangsa pulak.




p/s : sebenarnya yang sering merendahkan martabat orang melayu adalah orang melayu tu sendiri.




~sehingga ke next entry

5 comments:

amier azrul alias said...

farid kamil?
erkk

Dda Ly said...

oowhh dlm kelas pon sempat yeeE??? hihi

jemput ke rumah,
http://laydie-dda.blogspot.com
keep in touch ye..:)

Cik Yana said...

Cik Yana pun nak tengok Hikayat Merong Mahawangsa. Macam best je. Bukan macam. Memang best kot. :)

farahAzreenHJAhmad said...

amier, yela farid kamil xkan amier azrul lak

dda, hahaha mst sempat punya..i'll visit ur blog sooner

cik yana, best ye...nak tgk gak t

farahAzreenHJAhmad said...

amier, yela farid kamil xkan amier azrul lak

dda, hahaha mst sempat punya..i'll visit ur blog sooner

cik yana, best ye...nak tgk gak t