Sunday, February 13, 2011

Makan untuk hidup...

Burppppp!!! Alhamdulillah.

Ok sekarang sudah dinner, mestilah sudah kenyang. Kalau sudah dinner tapi masih belum kenyang mesti kau lupa baca Bismillah T________T

Sebenarnya saye mengidam nak makan laksa. Euwww ni semua gara-gara tengok blog cik Daia. Tapi tak jumpa laksa pun.

Cik perut sila jangan merajuk sebab tak dapat makan makanan idaman ok. Tak ada laksa kita makan benda lain ye.

Nah perut, haku bagi kau yang ini....



Spicy sausage, chicken lasagna and sanquick nyummyyy!!!


Uhhh sangat best makan pizza sambil duduk bersila lalu kenyang lantas duduk berlunjur sambil bukak button jeans kasi seluar longgar.

Selera makan saye sudah kembali. Syukur.


p/s : kalau lepas makan terus TERtidur lagi nikmat kan hahahaha




~sehingga ke next entry

2 comments:

A t C said...

wow! nampak mcm sedappppppp ;p

farahAzreenHJAhmad said...

nampak je dah sedap..rase lg lg la sedap hehehehe