Tuesday, February 15, 2011

Hari selasa jangan memerap je...jogging?? oh kamon la

Petang selasa macam nih kalau kat Trolak mesti saye akan pergi "pekan selasa". Tempat tu macam pasar malam la tapi tak sampai malam. Lebih kurang pukul 6 semua gerai dah bungkus-bungkus nak sambung berniaga kat pasar malam Sungkai pulak.

Kalau pergi sana saye suka beli apam balik warahmatullah. Apa ke alim sangat nama apam balik tu?? Ah jangan nak pertikaikan nama apam balik tu ok.

Tapi kalau petang selasa kat UPM nih, mestilah saye kena pergi kelas kan. Sain attendance lepas tu tidur dalam kelas tettttttt itu tipu ok.

Tapi kalau hari selasa cuti, nak buat apa ye??

Ok kalau cuti jom kita pergi jogging yeay!!!


Susah la kalau jogging kat tempat yang banyak spot yang cantik, jogging tak seberapa, tangkap gambar je lebih
 

Baru hari nih saye perasan yang lembu itu seksi hahaha. Rasa macam nak suruh lembu tu semua pakai seluar je


Tips nak pergi jogging

1 - Jangan mekap tapi kalau Sunscreen sangat dialu-alukan.
2- Pakai track-suit, say no to jeans hahahahaha.
3- Pakai kasut OK. Slippers?? oh kamon la.
4- Pastikan t-shirt anda 100% cotton so akan serap peluh dengan baik.


p/s : sedang berlatih untuk senyum, senyum dan senyum...muka saye nampak sombong tapi hati baik tahu ;)



~sehingga ke next entry

2 comments:

Aiza Isabella said...

babe, pic blkg lembu tue snap kat mane? xprnh nmpk pun kat bukit ekspo

farahAzreenHJAhmad said...

aiza, nak tau jom ikut aku jogging hahaha