Tuesday, January 25, 2011

Kalau dah umur 22 boleh dapat hadiah lagi tak???




Bila bangun pagi tadi...mula-mula rasa macam taknak bangun je. Mata bagai digam dengan beriyani gam. Tarik selimut dan pusing kiri...

eh???

Tiba-tiba saye nampak ini atas meja saye.






Hahahah terus tak tunggu lagi, terus serbu pakai gear lapan.

Yeay!!! Terimas kat Yyna Anas, Cik Shazana Laila dan Cik kupu-kupu sebab kasi saye hadiah nih, Sayeeeee suuuukaaaa sangat dong sama hadiahnya...!!!


Ahh sebelum terlupa akibat tenggelam dalam lautan keharuan tahap tsunami ni terimalah serangkap pantun daripada saye...



Dalam semak ada peti
Ayam kuning buat sarang
Tahun depan bufday haku lagi
Aku memang sayang gila la kat korang!!!

Saye dah jual pantun...kau beli lah...amacam???

p/s : kalau macam nih, nak bufday hari-hari lah...23 bufday saye, 24 bufday saye gak, 25 pon bufday saye bla bla bla...style en, en????

~sehingga ke next hadiah..eh silap next entry...

4 comments:

Adlan Solis said...

Owh! tahniah..bufday hari ni rupenyer...hehe..selamat hari lahir anda..smoge berbahgia slalu ok.^^

farahAzreenHJAhmad said...

eh tak la...bufday kelmarin hahaha nway thanks adlan...saye suke baca blog awak..nice blog

Imran nyambek said...

boleh jee.hpy bday yank.

farahAzreenHJAhmad said...

imran hehehe..terimas