Friday, July 2, 2010

Dia

Tengok kan saye dah cakap, duduk kat rumah mesti melantak je kerja. Mungkin ke lepas 10 hari berat badan saye akan bertambah 4kg???

Mungkin ke??

Mungkin juga......

Makan masakan mak, masakan kakak, masakan ane roti canai, masakan makcik nasi lemak.

Bila nak makan masakan sendiri???

Hehehe esok kot. Esok kalau saye masak akan saye upload hasilnya disini. Tapi itu pun kalau saye masak lah.

Oya, masak telur dadar sheila rusly pon ok what. Macam iklan ladies choice 2. Nanti saye cuba, kalau sedap kamu boleh cuba pula ye.

Lately, feeling so happy. Maybe coz of him. Even it's so fast, mean just know him but felt like know him for years ago.

With him I feel sooooo

comfortable...
happy...
always smile...
no worries...

Hahaha macam iklan kotex pulak. But I'm not deny I still not put 100% trust on him. It didn't mean that he's not trustworthy but.....you know accept someone drastically in your life it make us take a risk. So sebab dah serik kecewa, saye belajar untuk lebih percaya pada diri sendiri daripada orang lain.

Pada kamu, saye harap kamu mendoakan kebahagiaan saye.

No comments: