Friday, May 28, 2010

Happy Birthday To You

ULANG TAHUN KAMU BAKAL TIBA KAN......


Selamat Ulang Tahun Sayang,
Kini Kau Bersayap,
Pergilah terbang....

(selebihnya sila dengar sendiri lagu Imran Ajmain...'selamat ulang tahun sayang')

...............................

Hari ni saye cuti tapi pagi-pagi lagi dah kecoh, ada kejadian kecurian di rumah sewa. Memang tak sedap hati bila dah jadi benda-benda macam ni. Since kitaorang orang baru kat rumah ni, mungkin ada yang syak saye dan kawan-kawan. Rambut sama hitam, hati lain-lain. Depan saye dan kawan-kawan memang lah diorang senyum je, tapi kalau dalam hati diorang kutuk kami, manalah saye tahu kan...?

Malas nak fikir pasal tu semua. Kat rumah sewa ni, kami semua mempraktikkan semangat indiidualisme kat sini. Hal aku, hal aku, hal kau ada aku kesah? Aiceh, gila sombong kau ni Farah.

Daripada sibuk-sibuk hal orang baiklah kita mengerjakan tidur di waktu cuti sepuas hati. Jom tidur.

...............................

Boringnya...jom lepak McD merangkap tempat kerja





-M untuk makan

l

-model baru McD, khas untuk promo Fifa World Cup-



-Sila pusingkan laptop anda secara clockwise untuk melihat gamar ini-

No comments: