Wednesday, April 7, 2010

cinta itu buta

Alah dia dah Offline. Hep hep Farah adakah kamu sudah jatuh cinta? Erm jatuh cinta pandang pertama? Tidak-tidak, sabab kali pertama saye tengok dia adalah hasil karyanya bukan rupa parasnya..Hahaha. Suka mahu berfacebook pun sebab suka bermesej2 dengan dia. Sebenarnya ini bukan cinta ya. Saye sangat yakin ni. Ini cuma sekadar suka ( suka-suka nak suka sebab bosan!! Paham?? )

Dia rakan baru saye. Mungkin akan jadi BFF satu hari nanti. Eh lihat betul-betul disitu, BFF!! So saye cuma akan suka kamu sekadar BFF je. ( aiceh macam lah dia baca entry kamu)

Dia saye dah letakkan di sudut kiri hati saye. Kecil je ruangnya. Biar dia disitu. Dan saye akan pastikan dia tak akan tahu saye sudah mula berfeeling pada dia. Eh eh, patut bagitau ke?? Tak perlu lah. Saye pasti ini cuma infatuation yang bersifat sementara.

Infatuation VS love....

No comments: