Thursday, April 8, 2010

C I N T A

Saye kena buat assigment. Tulis journal yang ada kena-mengena pasal cinta sikit-sikit. Tajuknya Love VS infatuation. Saye yang pilih tajuk ni sebab mula-mula saye ingatkan senang cam makan kacang kuda (lembut, leh terus telan. Perut pun tak perlu kerja keras nak hadam) Tapi setelah membuat beberapa perincian ( aiceh, ayat yang sungguh bajet ) barulah saye tahu saye dah tersilap langkah. ( Hahaha terpelecok sudah ). Susah lah. even I can make a defination Of love. After tried hard to find at wiki, yahoo answer, bla bla n bla I still can conclude what is the love.

Cinta tu subjektif kan. Tak ada makna yang tepat. Aishh susah la saye nak buat kerja kalau macam ni.

Cinta pada pandangan saye

- Menyusahkan.
- Membazir kredit
- Membazir air liur
- Membazir air mata
- Membazir masa

Huishh pandangan yang kejam. Semuanya membazir. (Tipulah cik Farah oi. Konon hati kering)

"Berkawan biar beribu, bercinta biar satu"

Tapi takut bila dah bercinta cuma boleh berkawan dengan kawan-kawan sejatina sahaja. Kawan-kawan opposite jantina is not allowed. ( aishh kes cemburu buta)

So kesimpulannya Cinta itu rumit untuk dikoklusikan. Wahai Miss Farrah Basri saye mohon maaf sekiranya journal saye nanti merapu dan meraban. I really have no clue what is love about.

1 comment:

farrahbasri said...

ahahaha...using my name in your blog ek..hehehe....i'll read and comment about your journal later on...