Friday, March 19, 2010

mata hati jiwa

"Bila malam bulan mengambang"






Saye masih xboleh melelapkan mata, bukan sebab masalah ansomia. Cuma assigment yang terlalu banyak perlu disiapkan.






"Sabarlah mata, sekejap je lagi kau boleh switch off." kata hidung kepada mata.


"Yeee laaaa..." kata mata dalam keadaan separuh sedar.


"Aku ni lagi penat mak encik kita dah tidur pun aku xleh berhenti bekerja. Tetap kena bernafas. Kalau tak kiok la mak encik kita." kata hidung lagi.


"Ye la cik hidung, tapi jangan lah asyik berair je. Susah mak encik nak buat assigment."


"Terkena jangkitan Flu la" kata hidung sambil tersipu-sipu.





Bulan mengambang, tetapi ditutupi awan kelabu. Mata saye pun jadi kelabu gak. Refresh please........

No comments: