Friday, February 5, 2010

mimpi sedih~by farah ahmad

Wake up early in da morning today to switch off da alarm hahaha. Memang saye tengah mimpi baiiikk punya masa alarm bunyi. Geram kot.

babak #1

Saye jalan laju-laju menuju ke arah bank CIMB. (Mungkin nak keluarkan pitih kot, saye pun tak pasti.) Oh baru teringat saye pakai baju kurung kale pink. Awwww (tak pernah ada dalam senarai pun)

babak #2

Saye pegang sampul besar warna coklat dan berada di pejabat pos. (hahaha memang pelik ni, mcm mana saye boleh ada kat sini pulak).

babak #3

Abang kat kaunter panggil saye. Suruh saye cop sampul coklat yang saye pegang tu (memang kena cop ke kalau nak hantar surat eh?). Tiba-tiba dia cakap saye dah masuk kelab gitar. (apa ke pelik ni, ada ke kelab cam tu kat dunia ni??)

babak #4

Saye dah tak ingat. Hahahaha

kesimpulannya

Mimpi saye memang aneh. Tapi bila fikir balik ni mungkin gara-gara mendengar kisah classmate yang "BF" nye pandai main gitar kot. Kalau CIMb bank masuk dalam mimpi saye memang tak hairan langsung sebab saye dengan mesin ATM CIMB memang tak dapat dipisahkan lagi.

No comments: