Friday, March 14, 2008

kawan lama dia jadi kawan baru aku.

> bila saya tengok awak, saya teringat kawan lama saya,

~ ye ke?? tapi nape eh?

> entah la, tapi memang sama wak. sebijik!

~ eleh ye lah tu. cuba awak bagitau saya apa persamaan kami

> awak ceria, sama macam dia. Korang ni macam tak ada masalah.

~ oh.... itu je ke, saya rasa ramai lagi orang lain ada perangai macam tu.

> tak, saya ingat lagi mula - mula saya jumpa awak, awak beratur kat kaunter. pastu awak gelak - gelak dengan kawan awak tu......

~ ya..so???

> gaya awak berbual tu sama sangat la dengan kawan saya. hrmmm mungkin awak ingat sa tipu kan, saya pun tak paksa awak untuk percaya cakap saya ni.

~ saya tak cakap pun yang awak tipu.

> kawan saya suka lagu elyana, ala lagu yang baru tu......

~ kalis rindu??

> ha yup.....lagu tu la. awak suka lagu apa ye?

~ negaraku......

> patriotik sungguh awak ni...serius la awak.

~ haha kebetulan sama dengan kawan awak tu........

> see, i told you! korang ni memang sama la.

~ sape nama dia?

> maisara



kenapa aku tulis entri ni?

aku pun tak tau. cuma terlintas dalam fikiran aku untuk letak bende ni kat sini. To maisara tak sangka kita satu class tuisyen

huhu

No comments: